نازل پرده اب

قیمت و خرید نازل پرده اب

نازل پرده اب

قیمت و خرید نازل پرده اب

آبنما بارانی

ما سال ها در حیاط خانه خود یک آبنما بارانی داشتیم و همیشه برای زیبا سازی خانه اقدامات احتیاطی انجام داده ایم. در فصول گرم، از یک آبپاش آشکارساز حرکتی استفاده می‌کردیم که روی هر حیوانی که به حوض نزدیک می‌شد، آب می‌پاشید. در زمستان توری روی آب می گذاریم. اما بهار امسال یک حیوان، احتمالا راکون، تور را شکست و تمام ماهی های ما را خورد:-(

بنابراین، تصمیم گرفتیم از شر حوض خلاص شویم و یک آبنما بارانی جدید و امروزی نصب کنیم. برای ایده‌ها، ما به صورت آنلاین جستجو کردیم، و این طرح مدرن را یافتیم که یک دوش بارانی خنک را در یک روز گرم تابستان به ذهن متبادر می‌کند. اگر می‌خواهید نگاهی به نسخه اصلی بیندازید، کافی است یک تصویر را برای «آب‌های معاصر» جستجو کنید.

ما می‌خواستیم این طرح را برای باغ کوچک خود تطبیق دهیم و برای دوام بیشتر، تصمیم گرفتیم آن را از الوار جامد و تحت فشار بسازیم که حدود یک ماه است در آفتاب خشک می‌شود تا چروکیدگی را به حداقل برسانیم. اگر الواری که انتخاب کردید بسیار مرطوب و سنگین است، قبل از انجام این پروژه باید اجازه دهید تا جایی که ممکن است خشک شود. از تصویر اصلی، به نظر می رسید که این فواره از یک قاب ساخته شده است که توسط تخته سه لا احاطه شده است و لوله کشی داخل آن پنهان شده است. از آنجایی که ما با الوارهای جامد 6 اینچ در 6 اینچ می‌رفتیم، لوله‌ها نمایان می‌شد، بنابراین لوله‌های مسی را انتخاب کردیم که ظاهری زیباتر از PVC دارد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد