نازل پرده اب

قیمت و خرید نازل پرده اب

نازل پرده اب

قیمت و خرید نازل پرده اب

مبدل حرارتی استخری

مبدل حرارتی استخری  یک مبدل حرارتی لوله ای برای سخت ترین تاسیسات است.

تیتانیوم  یک مبدل حرارتی لوله ای ساخته شده از تیتانیوم برای سخت ترین تاسیسات است که در آن خطر خوردگی بالا وجود دارد. تیتانیوم برای استخرهای شنا با آب نمک یا جاهایی که از کلرساز نمک استفاده می شود ایده آل است. تیتانیوم برای حداکثر انتقال حرارت به دیگ بخار، پمپ حرارتی، سیستم پنل خورشیدی یا سایر منابع حرارتی متصل می شود. مناسب تمام تاسیسات

 یک مبدل حرارتی لوله با لوله های لوله پیچ خورده برای گرمایش بهینه است. تیتانیوم ماده ایده آلی است که از کلرزن نمک استفاده می شود.

منبع

آبنما

یک ورقه آب از سطح یک شی،آبنما مانند یک کوزه، به مخزنی می‌لغزد که پمپی را در زیر لایه‌ای از سنگ تزئینی (یک فواره بدون حوض) نگه می‌دارد. سطوح صاف باعث می شود صدای آب مانند شلنگ باغچه ای در حال اجرا باشد، در حالی که چیزی بافت دار جریان را مختل می کند و صدای چکش بیشتری ایجاد می کند. آب چسبیده به کناره چشمه به راحتی در اثر پاشیدن از بین نمی رود، اما آن لایه نازک در روزهای گرم به سرعت تبخیر می شود، بنابراین ممکن است نیاز به پر کردن مکرر باشد.

2. حباب زدن

حباب زنی که در یک حوض قرار گرفته است، به آرامی سطح آب را به هم می زند و در درجه اول یک تجربه بصری و آهنربایی قوی برای پرندگان و پروانه ها ایجاد می کند. از آنجایی که آب از کناره ها پایین نمی آید، حباب ها احتمالاً آرام ترین فواره ها هستند. آنها آب بسیار کمی را در اثر پاشش یا باد از دست می دهند و وظایف پر کردن مجدد شما را به حداقل می رساند.

3. باران

ده‌ها قطره که از سوراخ‌ها فشرده می‌شوند و مانند پرده‌ای مهره‌دار در حوضچه‌ای از آب یا حوض پر از سنگ می‌افتند، حالت خواب‌آور یک دوش باران را ایجاد می‌کنند. هر چه سازه بلندتر و عمق استخر بیشتر باشد، طوفان بلندتر است. مقدار زیادی آب پاشیده می شود و باد آن را با خود می برد، بنابراین برنامه ریزی کنید که استخر را مرتباً پر کنید.

4. ریختن

جریان‌های غلیظ آب که از یک سطح به سطح دیگر به استخرهای باز می‌جوشند،آبنما صدایی قوی مانند صدای پرکننده گلدان تولید می‌کنند که برای برخی حواس‌پرت‌کننده و برای برخی دیگر مراقبه است. جهش حوضه به حوضه آب را در برابر وزش باد آسیب پذیر می کند، بنابراین حفظ سطح می تواند کمی سخت باشد.

5. آبشاری

ریختن آب از استخر بالا و به لایه‌های بعدی، یک پاشیدن سمفونیک ایجاد می‌کند که می‌تواند صدای ناخواسته را بپوشاند. این آبنما همچنین به غیر از آبنمای باران، بیشتر از سایر تنظیمات نیاز به پر کردن دارد. کنترل جریان پمپ می تواند حجم فواره و از دست دادن پاشش آب را کاهش دهد، اما هدف از این سبک ایجاد آرامش نیست.

منبع

نردبان استخری

استخر آستر وینیل تنها نردبان استخری است که می توانید آن را به طور کامل بازسازی کنید... فقط به این دلیل که می خواهید! علاوه بر تغییر نمای داخلی استخر، می توانید پیشرفت های هیجان انگیز زیادی را انجام دهید. می‌توانید پله‌ها، سکوی آفتاب‌گیر، نیمکت‌ها و خلیج‌ها را اضافه کنید - همه برای مقاوم‌سازی هر استخر طراحی شده‌اند. آسان، مقرون به صرفه است و معمولاً تنها چند روز طول می کشد تا تکمیل شود. ورود و خروج ما مجموعه‌ای از سیستم‌های ورودی مقاوم‌سازی را ارائه می‌دهیم که مستقیماً در استخر موجود شما فرو می‌روند. از مرحله کیک عروسی گرفته تا پله های مستقیم که تمام عرض استخر شما را امتداد می دهد. کارهای بسیار کمی وجود دارد که نمی توان انجام داد. ما حتی می توانیم روی پله شما نیمکت بگذاریم! گزینه های استراحت بیشتر از آنچه که تصور می کنید یک سکوی آفتابگیر زیبا را تصور کنید که به شما امکان می دهد تنها در چند اینچ آب استراحت کنید! یا یک نیمکت در اعماق استخر. یا به عنوان استراحتگاهی برای بچه قورباغه‌های کوچک شما که تازه شنا یاد می‌گیرند عالی هستند یا مکان خاصی برای استراحت با یکی از عزیزانتان. کنسول یا کنار آمدن... کار پایانی! کیفیت و مهارت در سطح قابل مشاهده است و ما برخی از ویژگی های منحصر به فرد را ارائه می دهیم.  ما در عرشه بتنی یا سنگفرش شما قفل می شود و یک لبه کم حاشیه در اطراف محیط استخر شما ایجاد می کند.نردبان استخری شاید شما بخواهید زیبایی ظاهری طبیعی تری داشته باشید؟ عرشه های کانتینور گزینه عالی شما خواهد بود. انتخاب نمای داخلی عالی! پس از اینکه تمام گزینه های مورد نظر خود را در استخر بازسازی شده خود انتخاب کردید، زمان آن رسیده است که دکوراسیون داخلی خود را انتخاب کنید. ما پایانه های داخلی استخر را ارائه می دهیم که زیبایی مجلل و آرامش خاطر را برای سال های آینده فراهم می کند. دقت پیش نویسی ما به کمک رایانه، تناسب دقیق روکش استخر جایگزین شما را برای هر شکل استخر تضمین می کند. هر سطحی به صورت سفارشی ساخته شده و از نظر زیبایی شناسی کامل است.

نازل پرده اب

آب استخر شنا توضیحات نازل پرده اب هیدروماساژ بدن را تقویت می کند، سلامت عمومی را بهبود می بخشد و خستگی و استرس را کاهش می دهد. به طور طبیعی پس از عمل های معمول عصر، خواب بهبود می یابد زیرا بدن کاملاً آرام و آماده برای استراحت است. ما تولید کننده آبشار داخلی از جنس استنلس استیل هستیم. بسیاری از طرح های مختلف را می توان با توجه به نیاز واقعی شما ارائه داد. راهنمایی حرفه ای رایگان هزینه شما را به طور چشمگیری کاهش می دهد. پس برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید