نازل پرده اب

قیمت و خرید نازل پرده اب

نازل پرده اب

قیمت و خرید نازل پرده اب

آبنما

یک ورقه آب از سطح یک شی،آبنما مانند یک کوزه، به مخزنی می‌لغزد که پمپی را در زیر لایه‌ای از سنگ تزئینی (یک فواره بدون حوض) نگه می‌دارد. سطوح صاف باعث می شود صدای آب مانند شلنگ باغچه ای در حال اجرا باشد، در حالی که چیزی بافت دار جریان را مختل می کند و صدای چکش بیشتری ایجاد می کند. آب چسبیده به کناره چشمه به راحتی در اثر پاشیدن از بین نمی رود، اما آن لایه نازک در روزهای گرم به سرعت تبخیر می شود، بنابراین ممکن است نیاز به پر کردن مکرر باشد.

2. حباب زدن

حباب زنی که در یک حوض قرار گرفته است، به آرامی سطح آب را به هم می زند و در درجه اول یک تجربه بصری و آهنربایی قوی برای پرندگان و پروانه ها ایجاد می کند. از آنجایی که آب از کناره ها پایین نمی آید، حباب ها احتمالاً آرام ترین فواره ها هستند. آنها آب بسیار کمی را در اثر پاشش یا باد از دست می دهند و وظایف پر کردن مجدد شما را به حداقل می رساند.

3. باران

ده‌ها قطره که از سوراخ‌ها فشرده می‌شوند و مانند پرده‌ای مهره‌دار در حوضچه‌ای از آب یا حوض پر از سنگ می‌افتند، حالت خواب‌آور یک دوش باران را ایجاد می‌کنند. هر چه سازه بلندتر و عمق استخر بیشتر باشد، طوفان بلندتر است. مقدار زیادی آب پاشیده می شود و باد آن را با خود می برد، بنابراین برنامه ریزی کنید که استخر را مرتباً پر کنید.

4. ریختن

جریان‌های غلیظ آب که از یک سطح به سطح دیگر به استخرهای باز می‌جوشند،آبنما صدایی قوی مانند صدای پرکننده گلدان تولید می‌کنند که برای برخی حواس‌پرت‌کننده و برای برخی دیگر مراقبه است. جهش حوضه به حوضه آب را در برابر وزش باد آسیب پذیر می کند، بنابراین حفظ سطح می تواند کمی سخت باشد.

5. آبشاری

ریختن آب از استخر بالا و به لایه‌های بعدی، یک پاشیدن سمفونیک ایجاد می‌کند که می‌تواند صدای ناخواسته را بپوشاند. این آبنما همچنین به غیر از آبنمای باران، بیشتر از سایر تنظیمات نیاز به پر کردن دارد. کنترل جریان پمپ می تواند حجم فواره و از دست دادن پاشش آب را کاهش دهد، اما هدف از این سبک ایجاد آرامش نیست.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد