نازل پرده اب

قیمت و خرید نازل پرده اب

نازل پرده اب

قیمت و خرید نازل پرده اب

قیمت پرده آب

بسته به تکنولوژی مورد استفاده در ساخت قیمت پرده آب، جلوه بصری مورد نظر و مواد استفاده شده انواع مختلفی دارند. آب می‌تواند آزادانه مانند پرده‌های دیجیتالی آب بیفتد و در هنگام سقوط جلوه‌های متفاوتی ایجاد کند یا مانند آبشارها از دیوار پایین بیاید. بسته به جنس و سرعت جریان، آب می‌تواند به آرامی و بی‌صدا مانند پرده‌های آب شیشه‌ای یا با بافت‌های مختلف بسته به زبری مواد سقوط کند. برای نمایش تصاویر، ما در صفحه نمایش های آب را برای سهولت نصب و نگهداری آنها توصیه می کنیم.
در این فواره ها به دقت ریزش اهمیت زیادی داده می شود که باعث شفافیت یا شفافیت آب می شود. بنابراین، این شکل قطعه ای است که در پای پرده قرار گرفته است که یک جلوه به صفحه نمایش می دهد.
ما در پرده های آب را برای داخل و خارج ساختمان، چه ثابت و چه موقت، می سازیم. ما با توجه به نیاز و هدف هر پروژه، پرده های آب را برای رویدادها طراحی می کنیم.
در زیر، ما امکانات مختلفی را که ارائه می دهیم توضیح می دهیم:
پرده آبی دیجیتال
چشمگیرترین پرده آبی که ما در ارائه می کنیم، پرده دیجیتالی آب است. این شامل الکترونیک کنترل دقیق است که ریزش آب را در تمام طول آن تنظیم می کند تا آب در هنگام پایین آمدن اشکال مختلفی ایجاد کند. این اجازه می دهد تا نام ها یا بازی های مختلف بسته به گزینه انتخاب شده نمایش داده شوند. علاوه بر این دارای سیستم روشنایی با امکان تغییر رنگ به تفکیک زون ها می باشد.

ما ظاهر خارجی پرده، تمام مدارات لازم برای عملکرد صحیح نصب پرده آب را طراحی می کنیم و تمام تصاویری که بر اساس خواسته مشتری شکل می گیرند را برنامه ریزی می کنیم.
سابادل
پرده آبشار
برای دستیابی به اثر درخشانی که مشخصه تمام فواره های آبشار ما است، جریان آب زیاد و خروجی متلاطم که حجم زیادی از سقوط ایجاد می کند ضروری است. هرچه آبشار بالاتر باشد، اثر نهایی تماشایی تر است، اما همچنین سطح مورد نیاز برای جلوگیری از پاشش آب به بیرون چشمه بزرگتر است. با این حال، در بیش از شصت سال است که برای دستیابی به بهترین اثر سقوط برای هر موقعیت با اقدامات مناسب برای هر پروژه تلاش می کنیم و به همین دلیل است که مشتریان ما به ما اعتماد دارند.
دیوار آب
هنگامی که ما فواره هایی را طراحی می کنیم که در آن آب از دیوار عبور می کند، همیشه ناهمواری دیوار را در نظر می گیریم زیرا این همان چیزی است که اثر نهایی آب را هنگام سقوط ایجاد می کند.
به عنوان مثال، هنگام نصب یک دیوار بسیار ناهموار، آب با قسمت های مختلف دیوار برخورد می کند و آن را از دیوار جدا می کند و حجم زیادی ایجاد می کند. این امر باعث می شود که سطح بزرگتری برای جمع آوری آب از پرده آب وجود داشته باشد.
علاوه بر این، دیوار می تواند از شیشه ساخته شود، در مرکز یک اتاق قرار گیرد تا فضای و نور بیشتری به اتاق بدهد، یا از مواد غیر شفاف دیگری. در این صورت توصیه می کنیم که روی یکی از دیوارهای کناری باشد تا فضا را اشغال نکند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد